evamm

Alla inlägg den 22 februari 2018

Av Eva Meijer Mattisson - 22 februari 2018 11:04

I morse vaknade jag kl 4 och låg vaken länge. Halv 6 så bestämde jag mig för att köra ner till Nyagrop och jag hoppades att få uppleva soluppgången. Prognosen igår var att det skulle vara halvklart med stora solchanser, ostliga vindar upp mot 8 sekundemeter. Så förutsättningarna var där. Det var dock mulet väder och solen kom inte fram så länge jag var där. 

Det var en strimla rodnad vid horisonteen och det var lite vågor. -3 gr  och pyttelite snö på stranden gav fina linjer i bilderna tycker jag. Så jag misströstade inte.

Så här såg det ut när jag kom fram 6.35

 

                                                 

När jag körde hemåt efter kl 8 ljusnade det på himlen och lite senare sken solen från en klarblå himmel. Lite retfullt, men men det blir säkert bättre en annan gång. Som jag skrev tidigare det var vackert ändå. Och jag frös inte var rejält påklädd. Ha en bra dag.


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2018 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards