evamm

Alla inlägg den 3 februari 2020

Av Eva Meijer Mattisson - 3 februari 2020 17:37

Efter gym, frissa och lunch så blev längtan ut för stor. Det var så underbart väder . Sol, alldeles lugnt och ganska blå himmel. Prognoserna var att det skulle mulna på eftermiddagen.

Vi gjorde oss i ordning och körde upp till Brostorp. Och jag blev inte missnöjd.

Vi stannade till på vägen vid en damm utanför Linderöd.

   

Sen gick vi en runda runt dammarna i Brostorp.

                       

På väg tillbaka så fick jag motljus av solen.

       

Vi körde därifrån och mot Ovesholms slott. Vackra vyer längs vägen.

         

Vi stannade till vid slottet och jag tog några bilder.

   

Jag vände mig om och såg denna vackra vy.

 

En underbar eftermiddag. Jag kom på nu att vi var vid Ringsjön igår och jag tog givetvis bilder där oxå. Och jag har inte gjort något inlägg på dem. Men det får jag fixa en annan dag.

Ha en bra kväll. Kram på er!!

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards