evamm

Alla inlägg den 12 november 2021

Av Eva Meijer Mattisson - 12 november 2021 16:34

Igår eftermiddag tog vi en tur ner till Nyagrop. Det var molnigt och hade regnat nästan hela dagen men det var uppehåll när vi kom dit och över havet var det mindre med moln. Lite blått på himlen syntes. Det var lite ljusa färger på molnen  men som blev mörkare och mörkare efterhand.

Jag tog en del bilder från när vi kom dit tills det började skymma.

                               

Ser ni den lilla månskäran på himlen som speglar sig i kanten på utloppet

        Ha en skön frdagskväll och trevlig helg på er. Kram


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste kommentarerna

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2021 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards