evamm

Alla inlägg den 30 november 2021

Av Eva Meijer Mattisson - 30 november 2021 11:17

Igår körde vi en runda på Linderödsåsen. Där uppe låg snön vitt och vackert på träden. På en del ställe var det mer frost på träden. 

Vi körde först till Brostorpsdammarna via Linderöd.

 

Dammarna hade tömts på vatten. Det var mer som en bäck som rann. Det var inte snö på träden men vi fick plumsa i ca 10 cm snö.

     

Vi körde sen till Sätaröd och tog vägen förbi Maa upp till Killhult och sen till Huaröd från Killhult.

                                 

Mellan Huaröd och Sönnarslöv gick det över till frost på träden och sen helt bart.

         

Igår kväll visades min bild på tv 4 och som bakrundsbild på Svt    

Idag har vi fått drygt 10 cm snö och imorgon varnas det för lite oväder och kanske 20-30 cm till. Vi får se hur det blir.

Kram på er alla. 

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste kommentarerna

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2021 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards