evamm

Alla inlägg den 8 november 2014

Av Eva Meijer Mattisson - 8 november 2014 18:54

Idag ville Ronny att vi skulle köra en runda. Han föreslog Hallamölla. Tror ni att jag ville det oxå? Ja det ville jag men var lite tveksam för jag hade lite att göra. Men planerna ändrades och vi körde. Vi har inte varit där på rätt länge och var nyfikna på hur mycket vatten där var.

 

 

Som ni ser så var där ganska mycket vatten men man såg att där hade varit ännu mer.

 

Hallamölla består av flera mindre fall , tillsmmans blir det dock Skånes högsta vattenfall.

 

Färden gick sen till Chrisinehofs ekopark. Ibland kan man ha tur och se lite fåglar där men inte idag.

 

Färden gick vidare till Herremöllan. Där hade inteträden och buskarna tappat alla sina löv.

 

 

 

 

Blir mer liv i bilderna när det är lite grönska men samtidigt skymmer det lite.

En härlig dag blev det som sen avslutades med en god middag på Björkhällan.


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards