evamm

Alla inlägg den 11 november 2014

Av Eva Meijer Mattisson - 11 november 2014 09:25

I förra inlägget visade jag bilder från vattenfallen som var ganska fina. Jag tog några bilder runt omkring oxå. Nu har det ju blivit meterologisk höst i Skåne oxå och det både känns och syns. Men på sina ställe är det fortfarande vackert men man får titta på det lilla perspektivet. Här kommer några bilder som speglar vad man kan se nu om man ger sig ut.

 

Löven som är kvar lyser! 

 

 

Gässen var på flykt!

 

Bra växtlighet på stenhällen!

 

Dubbelseger!!

 

Tickor och murgrönan trivs på trädet!

 


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards