evamm

Alla inlägg den 28 december 2015

Av Eva Meijer Mattisson - 28 december 2015 15:41

På juldagen var vi en tur i Åhus. Jag gjorde ett inlägg då och lovade fler bilder.Nu komer de så varsågod .

 

 

Bilderna ovan är från Snickarhaken.

Sen körde vi till Revhaken.  

 

 

 

 

 

I förra inlägget från Åhus skrev jag om spöket. Nu har Jag beskurit den bilden så nu tror jag ni oxå ser det för nu har det blivit större.

 

Jag brukar skicka in bilder till Peter Kondrups väderbilds tävling som han har på facebook.

Nu har han årets väderbildstävling med bilder som vunnit en vecka. Nästa bild vann jag med vecka 18 så den är med i tävlingen. Just nu ligger den på 13 plats av 40. Inte så illa, men det skulle vara roligt att bli bland de 10. Gå gärna in och titta på Peters sida på facebook, den är offentlig. Det är många fina bilder med.

   

 

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

RSS


Skapa flashcards