evamm

Alla inlägg den 31 december 2015

Av Eva Meijer Mattisson - 31 december 2015 16:38

Jag vill önska er alla ett Gott Nytt år!

Det har varit ett år med väldigt blandade känslor. Glädje med garaget som vi byggde och hade en trevlig fest i. Jämn födelsedag som jag firde med min famij,man, son, svärdotter och barnbarn.

Däremot har hösten varit jobbig med Ronnys sjukdom.

Då har det varit bra att ha en hobby som fotografering för det har fört oss ut på utflykter och då har vi fått tankarna på annat. Han mår bättre nu men ska på en ny operaton om ca månad. Sen får vi se framåt och ta nya tag.

Jag har nu bloggat i två år. Jag tänker fortsätta för jag tycker det är väldigt skoj att få visa upp bilderna.

Få respons etc. Antal följare har ökat mycket det sista året. Kul.

Ni får gärna skriva kommentarer, frågor etc.

Ett starkt fotominne var när vi var uppe tidigt på morgonen den 28 sept. Mellan 2:45-4:00.Det var då det var supermåne och blodmåne. Jag fick några skapliga bilder på hela förloppet. 

 

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards