evamm

Alla inlägg den 21 augusti 2023

Av Eva Meijer Mattisson - 21 augusti 2023 19:14

Idag gick vi en runda upp och ner på Brösarps norra backar. Ljungen blommade så vackert. Lite varierat ljus då det var halvklart väder. Sol och skugga om vartannat.

Jag bjuder nu på bilder från vår promenad.

                                                 

Vi gick uppför kullarna mot Brösarp där vi fick vacker utsikt mot Brösarp.

   

Hoppas att ni lite kunde känna av den känslan vi hade när vi gick där.

Jag har förstått att om man googlar mitt namn och går in på bloggen därifrån så hittar man bar gamla inlägg,

man får skriva bloggplatsen efter namnet.Går man in på länken från Facebook så tror jag det funkar men själv får jag mobilen  liggande för att se hela bilder. 

Ha en bra kväll. Kram

Av Eva Meijer Mattisson - 21 augusti 2023 12:08

Gör en liten test att blogga. Det är nämligen problem med bloggen. Den verkar inte finnas längre när man söker den.

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste kommentarerna

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2023 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards