evamm

Alla inlägg den 4 april 2020

Av Eva Meijer Mattisson - 4 april 2020 19:15

Idag åkte vi till Uddarp igen för att gå en promend bland alla vitsippor. Och det hade slagit ut många nu. Bara synd att det ligger grenar ,kvistar och även träd överallt på de vita mattorna.

Men det var en skön promenad och det blev en del bilder.

På väg dit såg jag denna vy och var tvungen att ta en bild.

 

 

Ljuvligt att gå på denna stig som är kantad av vitsippor.

                                         

Jag lekte lite med mitt macroobjektiv och tog närbilder på en blomma.

     

Ha en skön kväll. Imorgon ska det bli ännu varmare och då hoppas jag det blir bilder på lite backsippor. Kram  

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2020 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards