evamm

Alla inlägg den 14 april 2020

Av Eva Meijer Mattisson - 14 april 2020 13:05

Vilken tur att det är vår nu i dessa coronatider. För nu blir det många promenader i vårt fina Stackedala som området på Linderödsåsen heter utanför Tollarp. Där är så underbart vackert med olika trädarter, blommor etc. Och det är kuperat oxå så det gör gott för kondisen.

Jag gick där en promenad igår då det var strålande sol och blå himmel och nu har jag precis kommit hem efter dagens promenad, då det var mer skyar på himlen.

 Kameran var med så varsågod och följ med mig på preomenaderna.

             

 

         

Idag tog jag nästa bild, som ni ser så lyser inte solen på bladen idag.

 

                     


Visst är det vackert där.

På eftermiddagen igår körde vi ut en runda.

Över ett rapsfält som står i startgroparna för att slå ut flög en stork

 

Det blev några stopp och jag tog några bilder på vackra vyer.

     

DEt mulnade på och det blev häftiga moln

   

Som ni ser på sista bilder så ser det ut som ett oväder var på gång men det blev inget utan molnen blåste bort, men några timmar senare kom det några snöflingor.

Ha en bra dag. Kram


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2020 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards