evamm

Alla inlägg den 3 oktober 2018

Av Eva Meijer Mattisson - 3 oktober 2018 18:17

Idag blev det lite promenader i Tollarp. Jag letade vackra höstfärger och det börjar bli riktigt vackert. Solen lyste ganska mycket även om det var en del moln oxå.

Jag började gå längs med Vramsån. Sorglit att se så lite vatten där var. Men några Lönnar lyste upp det hela. 

Jag möttes av dessa färger av detta vackra träd

   

Sen gick jag vidare och genom den mörka skogen möttes jag av denna vackra färgprakt.

         

Jag gick vidare upp till där ån rinner bakom sporthallen. En bedrövlig syn. Där var ju så vackert förr. De håller på med dämmet fortfarande.

   

Runt om lyste lite vackra lönnar.

         

Sen gick jag bort till ett motiv som jag gillar mycket. Jag tycker Lönnen är så vacker mot Skånelängan.

           

Några hundra meter från där jag bor finns detta vackra träd.

 

Till sist gick jag bort bakom vårt kvarter.

     

Så visst börjar det se ut som lite höst nu. Jag gillar ju dessa färger.

Kram på er alla.

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards