evamm

Alla inlägg den 17 oktober 2018

Av Eva Meijer Mattisson - 17 oktober 2018 18:10

Idag har vi återigen haft en härlig dag, solen har lyst och lite dimma. Men i morse var det inte så vackert. Jättetjock dimma , det var som ett täcke framför fönstret. Jag var glad att jag inte skulle ut och köra. Nu har de varslat om att det är slut på Brittsommaren, en kallfront är på väg. Löven på träden trillar för fullt så nu gäller det att ta vara på dagen tänkte jag. Så sagt och gjort jag körde upp på åsen. Det var inte så vackra färger som för en vecka sedan men vackert ändå. Dimman låg ganska tät fortfarande på vissa ställen. Men solen lyste så det var väldigt vackert. 

Jag bjuder på lite bilder från dagens tripp.

Först från Liarum som är ett favoritställe på hösten eftersom det är lite kuperad terräng.

                                         

Sen bar det av mot Sätaröd där det är en hage med olika slags träd. Och de bjöd på lite olika färger.

                 


Ha en bra kväll , kram på er alla.

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

RSS


Skapa flashcards