evamm

Alla inlägg den 29 oktober 2018

Av Eva Meijer Mattisson - 29 oktober 2018 17:58

Vi hade lite att uträtta idag i Kristianstad, innan vi körde hem körde vi till Snickarhaken i Åhus. Jag hade sett på vädret att det skulle blåsa rejäla ostliga vindar så jag hoppades på lite vågor.

Det jag inte var förberedd på var att det började regna. Solen ville lysa till samtidigt som jag kände regnet i ryggen.

Jag hade för lite kläder på mig. Ronny gick inte ut, han klarar inte blåsten så jag lånade hans jacka och tog den ovanpå min. Mössa och vantar åkte oxå på.

Det var väldigt lite strand på sina ställen, eller ingen alls.

                               

Vågorna var inte så höga men Snickarhaken ligger inte riktigt i rätt riktning mot vindarna som de var idag.

Vi beslutade oss för att köra till Nyagrop.

Och denna vy bjöds jag på direkt.

 

Vågorna gick högre här.

Stenshuvud ligger i horisonten bakom vågorna.

       

Det flög lite fåglar men de hade det jobbigt i vinden.

     

 

        

Imorgon pratar de om att det ska bli 15 grader varmt och igår hade vi snö. Väldigt omväxlande väder får man säga. Inte lätt med rätt kläder. I och för sig så frös jag inte så mycket, jag blev mest kall om benen.

Ha en bra måndagkväll. Kram på er alla.

Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste kommentarerna

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards