evamm

Alla inlägg den 13 oktober 2018

Av Eva Meijer Mattisson - 13 oktober 2018 20:22

Jag hade ett fotouppdrag i Östra Sönnarslöv idag, när det var avklarat körde vi mot Degeberga där vi hade ett ärende att göra.

Vid Stianderödsvägen så var det som en port av färger.

 

När vi nu var i Degeberga så åkte vi till Forsakars vattenfall, det var väldigt lite vatten.

 

Fallet ligger i en ravin och tittade man upp så var det vackra höstfärger.

     

Vi körde sen uppför backarna mot Gaddaröd.

               

Färden gick vidare mot Rebetuaröd, Hörröd. Lillehem och ner till Nyagrop

           

Ibland körde vi in i naturens portar.

         

Vi åt medhavd lunch i Nyagrop. Det var dimma över havet.

 

Vi körde hemåt igen. Det låg fortfarande lite dis och dimma på sina ställen som här i Borrestad.

     

Tyvärr så krånglar kameran, Det blir lite oskärpa, men nu har jag nog kommit fram till att det är objektivet som strular.Får se hur jag löser det.

Ha en bra lördagskväll, kram på er alla.


Eva Meijer Mattisson

 

  Välkommen till min fotoblogg! Jag tycker om att fotografera på min fritid.Det är oxå roligt att visa er bilder som jag tagit. Kul att just du är inne och tittar här. Glöm inte att kommentera, fråga eller skriva i gästboken.

Jag har en hemsida med många bilder jag tagit. Ni är välkomna att ta en titt där.

www.emm55.fotosidan.se

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards